21 Ocak 2014 Salı

Karikatür Arşivim (1)

                                              Merhaba,
  Ben Sapkalıkurbaa. Karikatür okumayı sevdiğimi belirtmiştim. Aynı zamanda bunları kaydedip küçük çaplı bir arşiv oluşturmayı da sevdim. İçinde yaklaşık 650 karikatür var. Elimden geldiğince küfürsüz, cinsellik ve nefret söylemi içermeyen karikatürleri seçtim. Arada belki 1-2 tane küfür içeren karikatür olabilir. Onlar için şimdiden özür diliyorum.
  Küçük arşivimin içinde Erdil Yaşaroğlu,Yiğit Özgür,Cihan Ceylan, Özer Aydoğan az sayıda Umut Sarıkaya (diyaloglar fazla olduğu için çoğu okunmuyordu ve okuyamadıklarımı sildim.) ve birkaç tane de amatör karikatür var.
  Bir kaç hafta içinde yenisini de paylaşmayı düşünüyorum.
  Şu linkten indirebilirsiniz : http://turbobit.net/tcg9wdjrw6t6.html
  İlgi görmesi durumunda bundan sonraki paylaşımlarıma alternatif link de ekleyebilirim.
  Keyifli okumalar...
  

1 yorum:

  1. Çorak Topraklar / Tozlu Şehirler-1 PDF indir – Epub Oku – Ücretsiz Mobil Download
    HOZ COMİCS tarafından yayınlanan Çorak Topraklar / Tozlu Şehirler-1 kitabını okumak ister misiniz? Sizlere Çorak Topraklar / Tozlu Şehirler-1 pdf indirme linki ve detaylarını vermeye çalıştık. Kollektif imzası taşıyan esere ücretsiz olarak ulaşabilirsiniz. Bilimkurgu-Fantazya kategorisinde kendisine yer bulan Çorak Topraklar / Tozlu Şehirler-1 kitabı okumak için harika! Sizlere öncelikle pdf bağlantısını ve ardından da eser
    https://www.pdfindiroku.xyz/corak-topraklar-tozlu-sehirler-1-pdf-indir-epub-oku-ucretsiz-mobil-download/

    YanıtlaSil